Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, April 25, 2006

MRSM Terendak, Melaka

    tengah mengajar dalam kelas, tetiba jer hendset berbunyi...

    Azrin dari MARA KL call (ntah apa la jawatan si Azrin ni agaknya).. 8hb Mei ni kena lapor diri di MRSM Terendak, Melaka.. dapat posting kat situ, Alhamdulillah, tak la jauh sangat kalau nak balik Batu Pahat nanti...

    macam mana dengan kolej? tu la yang jadi masaalahnya, sebenarnya hati ni dah seronok mengajar kat sini, tapi demi mencari satu lagi pengalaman baru, akan ku gagahi jua kaki ini untuk melangkah pergi...

    sepatutnya kerja sampai hujung minggu ni jer, sebab ni kan dah hujung bulan, tapi Ketua Jabatan dan Pengetua kolej ni suruh sambung kerja seminggu lagi.. agaknya diaorang ni sayang kat aku, hehehe.. no hal lah, yang penting gaji tetap kena ada walau kerja cuma seminggu untuk bln dpn ok!!..


    walau pun ada seminggu lagi, tapi hati dah mula rasa sedih, tak sanggup nak tinggalkan budak2 ni.. tapi apa nak buat, walau di mana jua kita berada perjungan tetap kena diteruskan, betul tak?... sekarang ni tengah sibuk nak siapkan markah student2 ni untuk ditinggalkan kepada pensyarah yang akan mengambil alih tugas ni nanti..

    kepada student2 ku sekelian: jangan la sedih ok, teruskan usaha dan ustaz akan sentiasa mendokan kalian agar terus berjaya dengan cemerlang di dunia dan akhirat..... Minggu depan mesih ada kelas ok, jangan korang nak ponteng pulak yer..

      No comments:

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...