Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, October 19, 2007

jalan-jalan beraya

    kat depan rumah helmi..

    BismiLLah..
    Raya ke 5: hari ni bersama Akmal, Bern, Gangster dan Zamri beraya area Batu Pahat dan Kluang. mula2 gi rumah Azlan Bunasir. masa kat rumah Lan la kita orang tahu yang si Zihan nak nikah lusa ni, tahniah dan selamat pengantin baru, tapi kenapa kita orang tak dapat kad jemputan lagi? belum sempat hantar lagi kot, kami tunggu yer..

    dari rumah Lan, kita orang ke rumah Dayat, Tepu, Jack, Rajai dan meneruskan ekpidisi beraya ke Kluang rumah si Hawa.. ingat nak pergi rumah dia jer pastu dia ajak beraya ke rumah Junaidah dan Pizah Noh.. macam2 cerita kita orang dengar dan bincangkan, maklum lah, bukan selalu jumpa macam ni.. on the way balik singgah rumah Zamri.

    Raya ke 7: malam tadi Ijam dan Sahrin sampai kat rumah, memang niat nak gi beraya.. pagi2 lagi kami dah bergerak ke rumah Akmal, dari sana terus ke rumah Bern.. pastu ajak sekali Bern gi rumah Helmi, tapi dia ada hal, lagi pun abang angkat dia nak datang rumah, jadi tak dapat la ikut..

    sampai je rumah helmi macam2 mak dia sediakan makanan utk kita orang, ABC dah semestinya ada... kepada kawan2 yg lain, sori sbb tak dapat datang rumah korang untuk beraya, lain kali lah yer.. tahun depan kalau masing2 dah kawin, dah tak tahu nak ajak sapa gi beraya...... to Gangster: selamat bertunang

      No comments:

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...