Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, July 06, 2008

Dijah ke jinjang pelamin

    mcm biasa, amik berkat pengantin..

    BismiLLah..
    hari ni berlangsung satu lagi majlis penuh meriah dan bermakna terutama buat pasangan yg baru di ijab kabulkan, Dijah dan Ajmal.. Selamat pengantin baru, semoga kalian berdua sentiasa di bawah payung rahmatnya, melayari alam perkahwinan dengan bahagia hingga ke akhirnya...

    semalam dari Kem Ayer Keroh terus ke JB naik bas sbb nak jimat, minyak mahal beb.. mlm berjalan2 sambil bersantai dgn Ijam dan Sahrin, menghirup udara hiruk pikuk bandaraya.. pastu tido rumah Ijam yang berwibawa menjadi pengapit suami Dijah ptg tadi..

    masa kat rumah Dijah, sempat la jugak berjumpa dgn beberapa org kawan lama termasuk pasangan pengantin yg agak baru, si Helmi dan Hawe.. lepas asar Akmal hantar ke Larkin, namun hampa dan duka sbb tiket habis, terpaksa naik bas tambahan yg harganya dua kali ganda dari biasa, waduh2 !! bisa pokai poket jika begini pak...

    bagai merpati sejoli..

    geng teruna yang kian berusia.. huhu..

      2 comments:

      kher said...

      wat muka mr tony ngan akmal dah hampir nak sama ek????

      tony said...

      mana ada sama nuek.. nampak mcm sama jer. hehe..

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...