Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, April 04, 2010

aku cuma ada atok !!

    BismiLLah..
    semenjak lahir, aku memang tak pernah kenal siapa datuk @ nenek.. sbb aku cuma ada atok.. ingat lagi masa mak dan arwah abah pergi haji dulu, atok la yg jaga makan minum kami...

    masa cuti sekolah hari tu, mak ajak gi ziarah atok kat rumah pakcik di Johor Bahru, sebab atok baru keluar hospital.. nampak atok dah semakin sehat.. sempat lagi pesan ngan atok, masa majlis sambut menantu kat kampung nnti, aku nak atok ada sekali.. atok kata sambil ketawa "InsyaALLah kalau panjang umur"...

    semalam dapat call dari Bang De, atok tenat dan masuk hospital lagi.. atok dah tak ingat nak sembahyang, dah tak makan, dah tak kenal sapa yg datang.. mak pun dah kat JB sekarang ni untuk jaga atok kat hospital..

    pagi tadi pukul 10.35 pagi.. HP berbunyi terima call dari Bang De, aku takut nak angkat.. tapi kami kena terima hakikat, atok dah pergi buat selamanya.. aku diam, sayu hati sbb aku dah takda atok lagi..

    tawa atok tempoh hari adalah yg terakhir buat kami..AL-FATEHAH buat atok, ALLahyarhamah Hjh Sapiah Bte Hj Narawi.. sama2 doakan ruh atok ditempatkan di kalangan orang2 beriman dan yang berjaya dunia akhirat.. atok pergi buat aku rasa sedih, aku tak mampu nak tulis lagi.....


    "atok tetap dalam memori kami satu famili"

      4 comments:

      faiq said...

      takziah wat arwah atuk ust.
      hmm. sabar je la ea ust.
      bnda da jadi. na wat camne an..?
      smoge roh arwah dicucuri rahmat. =)

      mohd tony saidi said...

      tima kaseh faiq..

      Mohd AmiruL AsraF said...

      stiap yg idup pastinye akn pergi..
      sabar ye ustat..
      moga ustat tabah menghadapi liku2 kehidupan....ok askum..

      sherrina said...

      Takziah buat ustaz sekeluarga. Semoga tabah menerima dugaan ini.

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...