Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, August 07, 2010

pesta buah2an tempatan

    BismiLLah..
    Akhirnya minggu aktiviti sem ni berakhir juga.. dan program terakhir untuk minggu aktiviti kali ialah pesta makan buah2an tempatan.. puas la budak2 ni makan buah, sampai dah tak larat nak habiskan buah2 ni....

    macam2 buah ada, berbakul2 banyaknya.. lepas ni maktab kena anjurkan banyak lagi pesta makan2 mcm ni, sebab budak2 maktab memang suka makan.. hehe.. apakata lepas ni buat pesta makan makanan laut.. mesti best kan..??


    "buah durian yg berbakul2 banyaknya.."


    "buah dukong pun ada. manis.."


    "buah rambutan yang menyelerakan"


    "berhempas pulas membuka durian utk anak homeroom..."


    "makan betul2.. habiskan semua buah2 tu yer..."

      3 comments:

      DARUL NAIM TRAVEL AND TOUR'S SDN.BHD said...

      salam

      bawak ler bang.. kak rushi datang kelantan.. musim buahan2 skrg nie..

      Norashikin Abdullah said...

      ustaz n kak rusyie..selamat hari raya...minta maaf kalau sy ade salaf silap

      mohd tony saidi said...

      azie:.. insyaALLah ada rezki kami memang nak jalan2 kelantan tu...

      Syikin: selamat hari raya juga kin...

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...