Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, October 24, 2009

Hari Keluarga Maktab 09

    BismiLLah..
    Pagi tadi berlangsung hari Keluarga untuk semua warga kerja MRSM Terendak.. semenjak berada di Terendak ni, ini lah kali ke-empat bersama2 menyambut hari keluarga.. harap2 hari keluarga tahun depan, tak sendiri lagi..

    antara aktiviti yg best ialah melukis dan semua keluarga wajib hantar satu lukisan bertemakan "MRSM Terendak".. takda idea sangat nak lukis apa, lagi pun bukannya pandai lukis sangat pun.. tapi jangan tak sangka, lukisan cincai2 pun, hakim dah pilih utk dinobatkan sebagai tempat ke-tiga.. hehe..

    harapan agar hari Keluarga yang diadakan ni mendatangkan manfaat yg besar bagi mereka yg mencari hikmahnya.. bukan datang bawak keluarga semata2 nak kan hadiah dan makan percuma jer... dahh..

    Firman ALLah dalam surah an-Nur ayat 32 yang bermaksud: "Dan kahwinkanlah orang-orang bujang (lelaki dan perempuan) dari kalangan kamu, dan orang-orang yang soleh dari hamba-hamba kamu, lelaki dan perempuan. Jika mereka miskin, Allah akan memberikan kekayaan kepada mereka dari limpah kurniaNya kerana Allah Maha Luas (rahmatNya dan limpah kurniaNya), lagi Maha Mengetahui."


    "geng bujang Terendak.."


    "bersama hadiah no bertuah dan tempat ke-tiga melukis.."


    "nie adalah tugu jubli perak kat depan dewan"


    "lukisan yg chantek.. hampir sama dengan gambar kat atas tu "

      No comments:

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...