Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, June 12, 2010

ke Kota Bharu & Tanah Merah..

    BismiLLah..
    Perjalanan dengan Sani Express selama lebih 7 jam ke Kota Bharu memang meletihkan... tujuan asal nak ke Majlis Kahwen Irawan di Tanah Merah, tp sebelum tu sempat juga ziarah Tok Guru di Pulau Melaka...

    Tok Guru takda la, beliau kat muktamar di Putik, jd kami pun ke Putik beberapa ketika......



    sepanjang kami di Kota Bharu, En Hatta (timb pengarah Kolej MARA Banting) lah yg menyambut kami dan bawak kami gi ronda2 cari makan... satu makanan yg tak pernah jumpa sebelum ni.. Nasi tumpang...



    petangnya kami bergerak ke Tanah Merah untuk ke rumah Irawan... percayalah bahawa Tanah Merah tu jauh banget... tp kalau tak kerana Irawan, may be sampai hari ni, tak pernah lagi jejak kaki ke Tanah Merah ni...

    "bersama pengantin dan keluarganya.."



    walaupun tak berapa minat ngan bola, tapi amat tertarik ngan papan iklan "semangat bola" kat bumi serambi Makah ni.. tertarik sbb ada tulisan jawi.. rasanya kat Melaka tak pernah ada iklan jawi camni..? kan... mlm tu sekali lagi kami tempuhi perjalanan yg panjang.. sampai jumpa lagi....

      2 comments:

      DARUL NAIM TRAVEL AND TOUR'S SDN.BHD said...

      salam

      abg tony

      datang kelate tak bagitahu pun...

      mohd tony saidi said...

      salam...
      serius, beada kat kelantan tak sampai sehari..
      tu pun terkejar2...
      sampai subuh, mlm pukul 9 dah naik bas semul balik melaka...
      len kali nak datang sana lama sikit..
      leh shoping n jumpa kawan2 sana...

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...