Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, July 17, 2010

aku terima nikahnya [siri 1: sah...sah...sah]



    BismiLLah..
    17 Julai merupakan hari bersejarah buat kami berdua..
    AlhamduliLLah, dgn sekali lafaz, kami sah diijab kabulkan sebagai suami isteri.. mcm tak percaya sbb sekarang dah jadi suami orang...

    mudah2an, istana yg kami bina akan kekal bahagia selamanya hingga ke hujung usia.. tak tahu ar nak citer apa.. sebab mood sekarang ni sedang "happy gembira n bahagia"... hehe.. sampai jumpa dalam aku terima nikahnya siri 2 nanti yer...

    “Dan diantara tanda-tanda kekuasaanNya ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikanNya diantaramu rasa kasih dan sayang... (Ar-Ruum 21)


    "selepas sah sebagai suami dan isteri"


    "sarungkan cincin di jari"


    "kucupan kasih sayangku sebagai suami"


    "doakan kami kekal bahagia selamanya"

      6 comments:

      Norashikin Abdullah said...

      semoga kekal bahagia hingga ke syurga

      ...antikapel... said...

      mabruk alaikuma....:)

      faiq said...

      ruginya ta ikot..

      mohd tony saidi said...

      shikin n antikapel: terima kaseh banyak...
      faiq: tu ar faiq, ust dah ckp suruh dtg majlis kami...

      sherrina said...

      Tahniah, Ustaz dan isteri :)

      mohd tony saidi said...

      sherrina... terima kaseh...

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...