Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, April 15, 2008

gi aquaria

    BismiLLah...
    hari ni Melaka cuti sempena sambutan Hari Bandaraya.. Bang Ngah pelawa ajak jalan gi KL, apalagi.. JOM ar..

    petang Isnin gerak gi KL, malam ni kita orang tidur kat rumah Kak Nah di Damansara.. lama dah tak pegi rumah Kak Nah ni, last pergi sebelum ke Jordan dulu.. lama tu...

    pagi Selasa gerak ke Rawang ziarah buyut tersayang yang skrg ni lepak kat rumah Pak Su.. lepas tu kita orang terus ke KLCC, mengidam lama dah nak masuk aquaria, akhirnya kesampaian jugak.. seronok juga menyelami kehidupan laut ni, tapi harga tiket mahal sgt ar.. kena kurang kan sikit haga tu rasanya, biar semua orang mampu utk masuk ke sana...

    bergambar kat rumah Kak Nah..

    belakant tu si jerung bergigi tajam..

      1 comment:

      Caralee said...

      Good words.

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...