Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, August 10, 2008

kembara Gunung Senyum

    BismiLLah..
    3 hari kami berkhemah di hutan lipur gunung senyum untuk melengkapkan aktiviti kelab rekreasi maktab, seronok jugak sbb memang dah lama sangat tak berkemping mcm ni..

    kat gunung senyum ni takda la air terjun mcm kat gunung ledang tu, tapi kat sini ada banyak gua. sepanjang 2 hari kami memanjak gunung kapur ni utk melihat sendiri keajaiban yg ada di dalam gua, ni adalah pengalaman kali pertama masuk dlm gua..

    antara gua2 yg kami masuk ialah Gua Jebak Puyuh, Gua Angin, Gua Terang Bulan, Gua Taman Satu dan Taman Dua, Gua Gajah, Gua Makam Tok Long, Gua Silat, Gua Hidang ,Gua Taliair, Gua Kelawar dan Gua Nisan @ mayat.. seram tuu....

    pertama kali tiba di gunung senyum..

    mengkagumi keunikan gua..

    berposing di balik pokok balak yg amat besar..

    ni la batu yg dikatakan mcm mayat..

    keajaiban ciptaan Ilahi..

    berlatar belakangkan gunung senyum..

      No comments:

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...