Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, October 11, 2008

fairus selamat diijab kabulkan

    BismiLLah..
    Selamat Pengantin Baru buat member serumah, Mohd Fairus Bin Jamil yg dah selamat menjadi seorang suami kepada isterinya Hanom.. mudah2an berkekalan hingga ke anak cucu, sabor2 sikit nak tunggu malam pertama tu.. hehe..

    kami bertolak dr Melaka pukul 9 pg, pastu terus ke Masjid Saidina Othman kat Bandar Tun Razak tempat Fairus akad nikah, lepas makan2 kat rumah pengantin kami pun gerak ke Shah Alam untuk ke open house raya.. hari ni habis berjalan2 sajo...

    Isteri-istei kamu adalah seperi kebun tempat kamu bercucuk tanam, maka datangilah kebun tempat kamu bercucuk tanam itu bagaimana sahaja yang kamu kehendaki." (Al Baqarah: 223)...

    fairus yg dah tak tahan nak nikah..

    bergambar sebelum meninggalkan pengantin..

      6 comments:

      Anonymous said...

      selamat pengantin baru diucapkan...
      kecewa ckit dgn perkahwinan ni...
      pape pun semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...

      puteri parsi said...

      tahniah ats perkahwinan tersebut...
      semoga cintanya diberkati Ilahi dunia dan akhirat...
      walaupun hati ini sudah luluh dan hancur lebur....isk2x T_T....

      tony said...

      apsal plak nak kecewa ni.. bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor.. hehehe

      puteri parsi said...

      mmg la ramai en.tony...
      tp kumbang spesis 2 payah nk cari...huhu..

      tony said...

      apa yg istimewa sangat si fairus ni, sampai luluh dan hancur lebur jiwa dan raga?? kita doakan la dia bahagia yer.. kalau susah nak cari kumbang mcm tu, cari jer kucing parsi jantan.. hehe

      pari-pari cinta said...

      comel nyer isteri fairus........

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...