Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, March 15, 2009

apa nak dikata ?

    BismiLLah..
    Akhirnya hari yg dinanti oleh calon2 SPM tahun lepas telah pun tiba, apa lagi nak di kata kalau keputusan dah keluar? "tahniah dan jangan sedey".. tu jer la yg ust boley cakap kat korang.. tahniah buat yang cemerlang, dan jangan sedey buat mereka yg tak dapat apa yang diimpikan..

    SPM TERENDAK ?..
    tahun ni kami dapat markah penuh, kedudukan ke 34 dari 34 MRSM seluruh negara, kira markah penuh la tu kan, hehe.. cuma 3 orang dapat strait A, banyak gak subjek yg merudum, tapi PAI masih lagi stedy sbb peratus yang dapat A melebihi 95%. biar ranking ni menjadi pembakar semangat utk memperbaiki result SPM tahun ni, insyaALLah..

    INILAH USAHA KITA
    jangan la bersedey yer, apa yang kita perolehi hari ni memang sepatutnya dengan usaha yang kita buat sebenarnya. tak caya korang tepuk dada dan tanya diri masing2.. sejauh mana usaha untuk mendapat strait A? Firman ALLah dalam surah al-A'raf:
    dua bangsa yang berbeza namun akidah kita serupa..
    Maksudnya: “dan Sesungguhnya Kami telah menetapkan kamu (dan memberi kuasa) di bumi, dan Kami jadikan untuk kamu padanya (berbagai jalan) penghidupan (supaya kamu bersyukur, tetapi) amatlah sedikit kamu bersyukur.”..

    SEDEH KISAH MADIHAH ?
    rasanya semua dah tahu tentang kisah kejayaan Nik Nor Madihah ni kan, kekurangan keluarga bukan halangan untuk cemerlang.. jadi, pelajar2 ku sekelian, tiada lagi alasan untuk berjaya dengan cemerlang sebenarnya...

    rumah keluarga Madihah..

      2 comments:

      sherrina said...

      Harap Sabtu ni dapat kami kongsikan sikit sebanyak pengalaman dgn adik2 yg nak amik SPM thn ni :)

      tony saidi said...

      mudah2an.. bagi suntikan semangat sikit kat diaorang ni.. kalau cikgu jer yg cakap diaorang tak endah sangat.. tp kalau ada abang2 n kakak yg dah berjaya bagi tahu InsyaALLah ada kesannya..

      kami sentiasa mengharap bantuan dari bekas2 students TDK..

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...