Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, March 08, 2009

hari tamat latihan 09

    dgn skuad PKBM..

    dgn budak2 BOMBA..

    BismiLLah..
    hujung minggu ni berlangsung acara tahunan maktab iaitu Hari Tamat Latihan untuk badan2 uniform, mcm biasa la cikgu2 yang bukan penasihat pun kena turun padang, paling kurang jadi hakim, tak pun jadi penonton jer la..

    HAKIM MASAKAN
    tak selera tengok hasil masakan rimba budak2 ni, apatah lagi nak kena rasa.. tapi sebagai seorang hakim berwibawa, tugas digalas sebaik mungkin..

    cuma cadangan utk tahun depan, tak yah la buat pertandingan masakan rimba, buat jer pertandingan memasak, boleh la budak2 ni masak sedap sikit, sambal petai ke, siakap 3 rasa ker, baru la best jadi hakim.....

    penuh teliti utk menilai..

    kena rasa betul2 ni..

    JADI PENONTON JER..
    ketika budak2 kepanasan kat padang berbaris dan buat persembahan, kita orang apa lagi berposing kat bawah khemah la, hehe.. ada sapa2 lagi yang nak bergambar ngan ust ker ??.....

    geng kaca mata..

    lepak2 sambil berehat.. boley??..

    PERSEMBAHAN PDRM MELAKA..
    dan istimewanya tahun ni, ada persembahan aksi lasak dari Polis DiRaja M'sia, menggunakan satu senjata yg baru diperkenalan kat M'sia.. kata dia orang, benda tu di buat guna besi kapal tebang, caya jer lah.. kang tak caya kena masuk lokap plak nnti.. hehe..

    aksi abang2 dan kakak polis..

    kanak2 tidak dibenarkan meniru aksi ini..

    JOM, TENGOK SEBAHAGIAN PERSEMBAHAN BUDAK2 NI...

    PUTERI ISLAM - tari gadis merah jambu..

    RANJER PUTERI - tari nenek kebayan..

    PENGAKAP - sibuta dan tongkat ajaib..

    BOMBA - menari sambil main air pili..

      3 comments:

      nurul afifah =) said...

      cpat gak tamat latihan.

      tony saidi said...

      tahun ni buat awal sbb, sbb banyak program kat maktab..

      fatiehah said...

      ish..beznya..ktrg dl xde plak mcm tu..
      hehe..

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...