Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, April 25, 2009

berbuku di pesta buku

    berbuku dgn anak2 homeroom..

    berbuku dgn tekun..

    BismiLLah..
    esok merupakan hari last Pesta Buku Antarabangsa, jadi kita orang sehomeroom pun pakat2 nak berbuku kat sana. dan akhirnya program berjalan dgn baik, dari pagi sampi la ke petang kami berbuku kat sini.. mcm2 buku ada sampai tak terpilih jadinya.. daripada bawak budak2 ni ke tempat yg ntah hapa2 tu, bagus lagi berbuku kat sini kan...

    JUMPA FAISAL TEHRANI..
    dekat pentas utama ada forum yg dipenali oleh orang2 hebat negara antaranya sasterawan negara dan juga penulis terkenal, Faisal Tehrani.. tetarik dgn topik yg dibincangkan iaitu "perjuangan PPSMI".. dan kalau nak tahu lebih lanjut pasal perjalanan perjuangan ni, korang cuba klik sini, dan baca sendiri..

    dan masa berbuku tu, sempat gak bergambar dgn En Faisal ni sebagai kenang2an, boley ??...

    berbuku dgn Faisal Tehrani..

      2 comments:

      m.haziqhanif said...

      haha..rndu junior la ustad.

      tony saidi said...

      rindu meh datang terendak.. buat program dgn budak2 ni pun ok apa...

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...