Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, May 08, 2009

festival nasyid 2009 - "satu transformasi baru"

    kumpulan shoutul muslim yg menjadi johan keseluruhan..

    kumpulan aisyah humaira, menerima undi penonton tertinggi..

    sebahagian kumpulan yg membuat persembahan..

    BismiLLah..
    dengan bertemakan "satu transformasi baru", akhirnya festival nasyid dapat dijalankan dengan begitu meriah sekali. dan tahun ni kami pihak penganjur membuat satu transformasi baru yang begitu hebat kerana sambutan begitu hangat sekali..

    pertama: sebelum ni setiap tingkatan hanya boleh hantar 2 kumpulan jer, tapi tahun ni kami benarkan satu kumpulan tambahan lagi untuk sama2 bertanding. mula2 tanak bagi pun kuota lebih, tapi budak2 dah mintak, dia orang semangat lebih..

    kedua: markah bukan sahaja dihakimi oleh juri profesional, tetapi penonton dan peminat kumpulan boleh sama2 menghakimi dengan cara membeli kupon2 undi yang berharga 5 sen jer setiap satu, macam AFUNDI la jugak ni,.. dan masa kira undi tu, hampi 5084 kupon undi berjaya dijual..

    dan ketiga: tahun ni kami dapat sumbangan dari timbalan pengetua Hal Ehwal Akademik yg sponser beli piala pusingan untuk juara keseluruhan. dan tahun pertama ni, piala pusingan tu milik "Shoutul Muslim" kumpulan pelajar putera tingkatan 5.

    terima kasih buat semua yg telah sama2 menjayakan festival tahun ni. kalah menang bukan la terpenting, tapi yg penting adalah semangat untuk menghidupkan irama nasyid dalam diri pelajar2 yg ada kat maktab ni.....

    bergambar dengan MC yg menghidupkan suasana festival mlm ni..

    pakaian tercantik mlmm ni..

    bergambar dgn juri2 profesional..

      3 comments:

      lily fadzleen. said...

      wah!
      sy xpuas ati sbb ad undian penonton!
      kt s2 nmpk sgt smgt btch lg tinggi!
      xadil.

      tony saidi said...

      apa plak tak puas hatinya...
      kata nak transformasi.. hehe..
      kena terima hakikat yg korang takda peminat.. haha

      lily fadzleen. said...

      ala ustz.
      stkt pancing undi.
      xmau sy.
      HAKIKATNYE.
      pemint ramai.
      tp xnk abes duet!

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...