Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, December 06, 2008

Ustaz Rahim nikah gadis Batu Pahat

    bagai merpati sejoli..

    BismiLLAh..
    AlhamduliLLah, sebuah lagi rumahtangga terbina hari ni, Bang Rahim yg telah pun selamat di ijabkabulkan dengan seorang gadis kacamata dari Batu Pahat, Johor (sapa entah namanya, Bang Rahim kata "biarlah rahsia".. hehe).. mcm mana la Bang Rahim yg dr Penang ni leh jumpa dgn bdk Batu Pahat, pandai betul la enta carik Bang Rahim, kena ajar ilmu ni kat ana.. hehe...

    semoga rumahtangga yang dibina kekal bahagia hingga ke akhir hayat dan dikurniakan zuriat yg ramai, dah jadi orang batu pahat kena rajin2 datang rumah ana kat kg ni k.. kesal tak dapat bergambar ngan pengantin sbb pengantin nak cepat masuk bilik, hehe..

    firman ALLah yang bermaksud: "Diantara tanda-tanda kekuasaan Allah ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikan-Nya di antara kamu rasa kasih dan sayang. (Ar-Rum 21)...

    Bern dan Rajai yg sama datang ke majlis ni..

    tak dapat bergambar ngan pengantin, dgn adiknya pun ok laa..

    tinggi betul la ko ni jaie..

      4 comments:

      kher said...

      tpkan asala mcm pernah nampak ajer muka pengantin pompuan tuh ek?

      kat batu pahat?
      hurm... curious nie....
      hahahaha

      tony saidi said...

      dengarnya pengantin pompuan tu pun doktor gak nuek, may be penah nampak kot kat mana2 event..

      ntah sama sekolah dulu tak.. kena tanya ngan bang rahim sendiri..

      noor hafizah said...

      ish ish.. akak tengok tony ni asyik memenuhi kenduri kahwin orang je.. bilanak memenuhi kenduri kahwin sendiri??? lama tak makan kenduri kahwin orang jawa ni.

      tony saidi said...

      sabau la kak, ni tgh berusaha keras ni, dari barat ke timur saya cari tp masih tak jumpa2.. muka mcm saya ni takda yg nak la kak...

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...