Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, December 20, 2008

Zamri naik pelamin lagi

    bergambar ngan pengantin..

    antara VIP yg dtg ke majlis ni..

    BismiLLAh..
    hari ni Zamri naik pelamin lagi, kali ni kat rumah dia sendiri.. ramai gak kawan2 yg datang, selain geng bujang macho (peraan lebih ni..), Dijah ngan suami, Hazwan anak beranak, Pizah Noh dan beberapa member masa kat ma'had Johor dulu pun ada sekali kat majlis ni..

    tp pengantin sampai lambat banget laa, pukul 3 lebih baru kompang start, huhu, tak dapat nak borak lama ngan pengantin, maap la yer.. pape pun, Selamat Pegantin Baru, (baru ker ??) hehe..

    Dari rumah Zamri, kita orang si Geng Bujang Macho (nama ni Dijah yg bagi, boley Jah?? hehe...) gi jalan2 kat bandar Batu Pahat, saja berpleseran meluangkan masa bersama, sambil tu nak meraikan sorang kawan kita ni yg dah tak lama lagi rasanya akan meninggalkan geng ni utk ikut jejak si Zamri.. selamat ya..


    dinner kat McDonald..

    perasan tak orang yg kami raikan tu ??..

      3 comments:

      aspirasiku said...

      Zamri mana satu ya?

      tony said...

      zamri yg jadi pengantin tu laa

      aspirasiku said...

      Zamri tu orang Pt. Othman ke?

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...