Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, December 13, 2008

percutian impian tak menjadi

    gambar hiasan..

    BismiLLah..
    kalau ikutkan perancangan, cuti kali ni kami semua akan ke Mersing, tak mcm cuti2 yg lepas, kali ni kami nak hirup udara laut plak, tanak lagi panjat Gunung Ledang tuuu, bestnya kalau dapat panjat pokok kelapa mcm gambar kat atas tu, hehe..

    tp perancangan tu akhirnya tak dapat nak jalankan, bak kata pepatah, kalau takut dilanda badai, jangan berumah di tepi pantai (sesuai ker perupamaan ni erk ?).., ada ar beberapa masaalah.. maklum la ni musim hujan, kalau ikutkan ramalan kaji cuaca, minggu ni Mersing akan dilanda hujan yg amat lebat dan berkemungkinan akan banjir (yer jer ramalan ni..)..

    dan masaalah yg paling besar, tak cukup ahli sidang utk jalankan percutian ni, asalnya 5 orang.. tetiba yg sorang nak bertunang, yg sorang tu plak kena buat operasi kerja sepanjang minggu, dan sorang lagi nak tempah kad kahwin.. huhu, tak kan ar nak bercuti dua orang jer..

    tp takpa la, kita tangguhkan dulu la yer.. ada rezki kita gi cuti akan datang, tu pun kalau korang bujang lagi... utamakan mana yg lebih dulu, kawan ni kat mana2 leh dapat, tak semestinya di Mersing.. buat beliau, tahniah diucapkan, moga kalian sentiasa bahagia yer..

    PERINGATAN: cerita di atas adalah rekaan semata2, tiada kaitan dengan yg hidup ataupun yg mati.. harap maklum ok !!

      2 comments:

      noorhafizah said...

      hehe... tak pe nanti boleh g sana sebab kawan baik tony kan dah dipindahkan ke sana (ust.aziz). boleh melawat dia sekali. ok kan? mersing tempat yang cantik. sesuai untuk pergi berbulan madu...

      tony saidi said...

      tul gak tu, nak gi bulan madu kena kawin dulu tu.. maknanya lambat lagi la kak nak gi sana, sbb calon pun lum ada ni. hehe

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...