Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, February 20, 2010

merentas desa 2010


    "kak Fazilah belanja nasi lemak di chek point 13.."

    BismiLLah..
    pagi ni kami semua bersemangat utk satu lagi acara dalam minggu aktiviti ni, apalagi kalau bukan merentas desa... tahniah buat Mahmood sbb berjaya menjadi johan merentas desa tahun ni, Alau hanya mampu menjadi naib johan jer...

    tapi takpa, kita maseh ada sukan tahunan yg akan bermula minggu depan, teruskan usaha dan yakin yg kita semua mampu berjaya..

    dan hari ni juga merupakan hari last Cikgu Asral (guru ganti pendidikan seni) berada kat Terendak, dan minggu depan cikgu Yus akan kembali bertugas selepas bersalin anak keduanya.. Asrar, semoga persahabatan ni kekal sampai bila2 yer...


    "johan merentas desa..Mahmood"


    "sian budak2 ni, kepanasan.. sabau yer !!"


    "kenangan hari last bersama Asral (kiri sekali), mat hensem (kanan sekali) hehe"

      4 comments:

      atiqah jaya said...

      haha . mansur kalah . suke sy ust (wlaupn sy mansur )
      tahniah ye mahmud .;))

      Ceral said...

      salam..perkenalan kiter smua sgt bermakna dan dikenang selamanya..best laa korunk..msih terbayang suasana kat terendak..huhu

      Mohd AmiruL AsraF said...

      besnye!!bes sgt2...rindu time merentas desa dlu..klu la dapat skola cm waktu f4 dlu kn bes..bes sgt..rindu zman skola dlu..

      mohd tony saidi said...

      atiqah: tapi alau no 2 jer tiqah.. ok ar dari no 3 kan, hehe

      asral: memori kita tak kan dilupa..
      nak main tenis datang ar sini yer..

      salam: memang best sangat salam..
      tul tak ust cakap, zaman sekolah adalah yg paleng best !!

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...