Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, February 18, 2010

peperangan bermula lagi



    BismiLLah..
    kat atas ni adalah iklan peperangan yang akan berlaku sepanjang minggu aktiviti kat surau.. Unit Agama kali ni menganjurkan beberapa pertandingan utk fiesta minggu aktiviti sem 1 ni.. antaranya ialah pertandingan khutbah, sufirama, busana muslim dan azan..

    dan ust begitu berbesar hati bila setiap rumah sukan dan pelajar2 dapat memberikan kerjasama yg cukup baik dalam menjayakan aktiviti2 ni.. rasa seronok betul..hehe...

    saff laki sekarang ni dah tak muat, lepas minggu aktiviti ni tirai akan dianjakkan ke belakang kembali utk dapatkan satu saff lagi utk pelajar laki.. tp surau skrg ni panas banget.. kalau la ada jutawan nak sponser pasang air-cond kat surau ni kan best..

    gambar2 pertandingan tu, ust akan cuba postkan selepas minggu aktiviti selesai yer.. smpai jumpa..

      4 comments:

      nikshahira said...

      ustaz! sye teringat!!
      tak aci tau time quiz agama kt surau dlu.
      kalo ustaz lpe, meh saye crite.

      saye wakil alau, n ade satu soalan ni.
      cikgu irawan tnye ap saye tak igt tp jwpn haji rukun. (rsenyela) saye jwbla tu. tp ustaz sharil tak trime. die nk haji ifadah. same je kan ustaz. kalo tak alau mng tau! haha. satu soalan tu je blh buat alau mng. tp takpe, dh lepas.

      make sure this year alau mng tau!

      GO ALAUDDIN!!

      mohd tony saidi said...

      hehe..
      takpa lah nik, kita kena akur dgn hakim..
      kan keputusan hakim adalh muktamad..
      quiz yg arif sem 2 nnti,
      kali ni kita buat pertndgan yg lain dulu..

      lily fadzleen. said...

      mesti gamat surau nnti.

      Mohd AmiruL AsraF said...

      wah!!mest beskn surau?yela smpi saff pun xcukup?klu dlu bukan kate lbih satu saff,dua saff pun lbih..hehe..

      ust wat aktiviti mcm2 ni memang bes..u r very creative ust..

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...