Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, February 10, 2010

meriah surau al-isyra' minggu ni

    BismiLLah..
    minggu ni aktviti kat surau dipenuhi dengan kemeriahan, nak tahu sebab apa?

    sebab selama tiga malam berturut2, kami dihidangkan dengan kuliah maghrib dari ustat2 MRSM lain yang datang ke Terendak untuk menggubal soalan Bahasa Arab PMR..

    mudah2an ilmu yg disampaikan dapat dikutip oleh students2 Terendak sebagai mutiara yg berharga.. terima kaseh semua ustat2 yer...


    "Ust Hasif dari MRSM Kuala Klawang dgn ceramah loghat negerinya"


    "Ust Mazlan dari BPLM MARA bersemangat memberi ceramah + motivasi"


    "Ust Razi, Ketua Warden MRSM Gemncheh - ulul albab"


    "ketua warden dan geng2nya khusyuk mendengar kuliah"

      9 comments:

      Mohd AmiruL AsraF said...

      wah mest bezkan!!klu ade batch kteorg lagi la bez!!mest kne rotan tiap2 ari bru kne pegi...hehhe..bgus2,bg bdak2 ni ceramah ari2,bg mereka ingt sikit tujuan mereka ke maktab..haha..nasihat abg senior yg nakal ni,ehehe..

      lily fadzleen. said...

      haha.rindu saat ini.walaupn agk liat gy surau.tp pgy gk.sy still ad hati nk pgy.

      Norashikin Abdullah said...

      wah srnoknya..rmainya ust2 dtg..mriah2..jeles2

      .noor. said...

      wahh.. rndu gle time nih.. espclly time ustz wat sesi soal jwb.. kalo thn lpas cm ni msti bez gle..

      sarah Sofiah said...

      ustaz hasip!!!!!
      ustaz razi!!!!
      best nye..
      rindu giler kat ustaz hasif!!! die sangat2 best!

      mohd tony saidi said...

      salam: mmm, ko mmg selalu tak gi surau kan salam... hampeh tul..

      lily n shikin: datang la ke Tdk, pastu wat program kat surau yer..

      noor: mana ada soal jawab, ust jawab soalan jer.. soalan dari peti tanya..

      sarah: semua ust best2.. tu yg meriah tu..

      Mohd AmiruL AsraF said...

      haha,xpela sy jage blok la uztaz..haaahh..nk wat program blh ke?

      mohd tony saidi said...

      boleh2...
      bincang la ngan zaki,
      hari tu dia kata pun nak wat program..
      dia, tiger ngan shahmi (bapok)..
      tp sampai sekarang takda berita paper pun..

      Mohd AmiruL AsraF said...

      die kate nak wat program bulan3,xpela,memang ngah bincang ngan zaki pun..

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...