Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, March 02, 2010

cuti-cuti ke Kuching Sarawak [siri 2]

    BismiLLah..
    sesiapa yang sampai ke Kuching, pastinya tak kan lepaskan peluang untuk ambil gambar di tugu kucing yg ada kat tengah2 bandar ni..

    dan semasa kami sampai ke kawasan rumah panjang orang Bidayuh, rumah tu dah tak macam rumah panjang pun, kalau tayang gambar kat sini, mesti semua tak caya yang tu rumah panjang.. dah tak asli buluh macam dulu2 punya..

    de RIVER CRUISE


    "jom semua kita naik bot !!"


    "belakang tu bangunan Dewan Undangan Negeri Sarawak"

    DI TENGAH BANDARAYA KUCHING


    "berposing di tugu kucing"


    "kucing ni cantik sikit.. putih bulunya, hehe"

    ISTIMEWA de KUCHING


    "mesin perah air tebu di perkampungan rumah panjang orang2 Bidayuh"


    "sibuk memilih pasu Sarawak.. pilih jer, belinya tidak.."


    "naik bot penambang, 40 sen je ke seberang sungai"


    "hari dah petang, kita balik ke hotel dulu.. esok kita jalan lagi"

      5 comments:

      faiq said...

      ust.
      len kali bwkla sy pusing2 kuching.
      da lme xpgi sne. haha.

      mohd tony saidi said...

      faiq..
      awk tak perlu ke kuching..
      sebab amir shahrin adalah kuching..
      hehe

      Norashikin Abdullah said...

      woa ustat, sy nme je lahir sne, tp x penah pi lgsejak dh besar ni
      tringin nk tgk tmpat lhir

      Mohd AmiruL AsraF said...

      hahha..ustat sj wwat lawak kn...sy xpnah pegi kucing,mane taw kte leh g sane same2 ustat?haha..

      nmpk eppy je ustat g kucing walaupun tgh bulan...ni mst ade income len..hehehe

      mohd tony saidi said...

      sikin: awak memang kena gi sana..
      jslsn2 cari makan...

      Salam: boley2.. tp ko kena sponser la yer..
      AlhamduliLLah, ada rezki sikit2..
      tu yg bawak mak ngan adik ust gi berjalan...

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...