Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, March 27, 2010

seharian de Kota Singa [siri 1]

    BismiLLah..
    berkesempatan mengunjungi Singgapura adalah peluang yg tak kan dilepaskan.. kebetulan En Hata berada di sana untuk konvensyen IB sedunia..

    kami bergerak dari Melaka terus ke Kota Singa dengan bas ekspres menyebabkan aktiviti terbatas, apa lagi yg boleh dilakukan selain tidur disepanjang perjalanan..




    "di depan Landmark Hotel.."

    Tiba di Landmark Hotel Jln Sultan, kami terus ke Masjid Sultan dihadapan hotel, serius azan dia mendayu2... macam kenal la imam masjid ni !!

    Ya Allah !! senior kat Mahad Pontian dulu, Bro Qusairy.. berborak dan bertukar khabar di ofice beliau..


    "kami dah 11 tahun tak jumpa, tapi Bro Qusai masih ingat nama TONY, uniq katanya !!"


    "waktu Dhuha di Masjid Sultan.."

    selepas bersarapan di Gelang.. kami naik MRT utk ke City Mall, sesat barat sampai ke Refels Point.. pelik apasal tiket MRT ni tak di amik balik?? biasa kat KL kita mana leh dapat tiket tu semula kan, agaknya suruh buat kenangan benda ni.

    bila dah sampai M'sia baru perasan tulisan pada tiket tu... rugi aku 2 dolar tau, kesal tul.. dah la, jumpa lagi dlm siri 2 nnti yer..




    "pengajaran: sila baca betul2 setiap tulisan yg anda temui !!.."

      1 comment:

      faiq said...

      xpe ust.
      $2 = rm4.60
      rm4.60 je bazir. hahaha.

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...