Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, March 23, 2010

kain ku kadang2 terselak juga

    BismiLLah..
    tidak terlintas langsung utk aku jaga tepi kain orang..
    sebab aku sedar, kain aku sendiri selalu terselak di tiup angin..

    tiada siapa yg bersalah ngan aku..
    sbb aku sedar aku juga selalu melakukan kesilapan tanpa aku sedari...

    jangan rasa tersinggung dan kecil hati..
    sebab aku yg lagi berdosa kalau aku tahu, tapi aku diamkan diri..

    dan plzzzzz jangan cuba jauhkan diri dari aku..
    sebab aku tiada KAWAN sebaik korang...


    "kawan2, meh atok ajar cara pakai kain pelekat.."

      7 comments:

      firdausfauzi said...

      saya x cube menjauhkan diri pun ust.
      dah kite mmg jauh.. nak wat cmne..
      tp, sy tgglkan adik sy kat sne spye terase mcm dkt. hehe

      HEX said...

      haha...ust ni ade2 je

      cikfaiq said...

      ust support sy duk mlaka.
      nnti sy duk dkat dgn ust.
      hehehe. =)

      Norashikin Abdullah said...

      sy rasa sedih pulak tiba2..bila plak ustz kita nk jmpa nih..nnt kalo sy dtg, sy nk dtg dgn ika..nnt ustz blnja mkn juga..haha, x malukn...

      imran said...

      sapa yang ustaz maksudkan ni??

      Mohd Hazaruddin said...

      salam,

      kawan-kawan adalah cermin kita ...
      kadang2 kalau nak kasi nampak clear kat cermin ...
      kenelah gosok2 sket biar berkilat ...

      salam

      Tony Saidi said...

      fidot: tu pun datang sbb kebetulan hantar adik kan.. kan.. kan..

      haziq: ni bukan ada2 saja.. tapi disajakan ada...

      faiq: hoho.. faiq yg semakin panjang rambutnya.. potong sikit bagi kemas balik..

      ekin: boleh2.. ust belanja makan kerepek, belanja gak tu kan.. hehe

      imran: kepada yg namanya kawan..

      Din: tima kaseh jenguk aspirasiku dan sudi tinggalkan msg.. nak lihat diri sendiri, lihatlah kawan kita.. dia juga kita sebenarnya..

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...