Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, November 28, 2008

WOW !! kelibatku di dalam majalah.

    dapatkan majalah ni k..

    BismiLLah..
    mcm tak caya, tp ni la kenyataannya. ada kelibat seorang rakyat Malaysia yg macho dan cool telah ditemui di halaman 21 Majalah e@siswa keluaran Karangkraf edisi bulan November..

    sebenarnya artikel tu cerita pasal kegemilangan MRSM Terendak yg kini telah menyambut Jubli Perak. dan seiring dgn usianya, banyak kejayaan yg telah dicapai, tak caya kena beli majalah tu, korang baca la sendiri yer..

    diharap tidak timbul perasaan cemburu di hati korang atas keglamouran ku ini yer, bukan senang boleh terpampang kat dalam majalah ni (walhal, gambar tu kecik je).. kira ok la, daripada tak pernah langsung, yer tak?? hehe...

    sila baca sendiri artikel ni..

    sila jangan jeles !!..

      2 comments:

      ayucendanaputri said...

      Salam..
      Akak tau la awk tu hensem dik oitt
      jangan riak tau nti hilang kehenseman pulak..Kesian ni le kali pertama masuk majalah ye... simpan elok-elok majalah tu..framekan hahahahhaha

      tony saidi said...

      wslm..
      oit.. tima kasih ar kerana bg tahu mcm tu. tp yer ker saya ni hensem??
      hehe.. majalah tu memang nak frame kan, sapa2 yg lum dapatkan majalah tu, jgn lupa cepat2 beli ok..

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...