Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, August 05, 2009

aku dah ada sijil kawen

    sijil kawen..

    BismiLLah..
    AlhamduliLLah.. pagi ni dah sehat.. tinggal tekak jer gatal2 unta.. dan kesannya suara jadi garau bak Ella penyanyi rock tu.. huhu.

    masa bersiap nak pergi kerja tadi, bukak balik fail kursus kelmarin dan baru tengok sijil kawen ni, sbb kan masa kursus tu demam, tak ambik tahu pun pasal sijil ni, hehe.. aku dah pass kursus kawen, yahoo!!

      2 comments:

      sherrina said...

      Dah boleh kawin tu, ustaz :)

      tony saidi said...

      memang boleh dah.. hehe

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...