Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, August 02, 2009

sekali ni jer kursus kahwin

    hari pertama kursus kawen..

    BismiLLah..
    AlhamduliLLah, akhirnya dapat juga sijil kursus pra perkahwinan ni, macam2 halangan nak habiskan kursus ni, naseb baik ada kawan2 serumah ni, pemberi semangat utk habiskan kursus ni..

    hari pertama kena migrain, mintak kebenaran dgn urusetia pergi farmasi beli ponstan.. dapat telan dua biji ok sikit rasa.. dapat bertahan sampai habis hari pertama ni..

    hari kedua lagi hebat cabarannya, badan diserang demam panas secara mengejut, kepala pening ting tong nak tumbang, mintak izin sekali lagi utk keluar, nak pergi klinik panel, dapat cuti dua hari sbb badan panas yg agak tinggi, dekat 40'c..

    hoho, ni baru kursus kahwin dah mcm2 cabarannya, lagi la kalau nak kahwin nanti.. doakan la semoga tabah yer.. nak rehat sebab badan tak sehat lagi. bye..

      2 comments:

      crazybranded said...

      3 dah kawin, yg sorg lg tue bile? huhu..

      mohd tony saidi said...

      haah la.. ko nasehat2 kan la dia num.. tak pun ko carik kan ar isteri utk dia tu.. hehe

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...