Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, November 17, 2008

Hari Kualiti 2008

    BismiLLAh..
    Hari ni merupakan hari yang begitu bermakna sekali.. berkat doa mak, famili dan kawan2 semua, AlhamduliLLah tugas dan kerja sebagai seorang pendidik telah cuba ku laksanakan dengan sehabis baik. tiada ganjaran yang diharapkan, selain memohon agar diri ini sentiasa terus ikhlas dlm melaksanakan tugas dakwah dan sentiasa mendapat keredhaan ALLah jua hendaknya..

    hari ni maktab menganjurkan Hari Qualiti utk tahun 2008, memang tiap2 tahun sambutan ni akan dibuat, dan tahun ni kami buat kat Avillion Legacy Hotel, Melaka..

    paling bermakna, apabila majlis kemuncak penyampaian anugerah terbaik tahun ni, tiba2 jer nama MOHD TONY BIN SAIDI di sebut oleh pengerusi untuk naik ke pentas bg menerima "Anugerah Kualiti Staf Akademik Terbaik" AlhamduliLLah.. memang tak sangka sangat akan dapat, sbb msh terlalu awal, kerja pun belum ada 3 tahun, gred pun masih DC.. mungkin ni namanya rezki, terima kasih buat semua..

    minum pagi dengan ajis yg best..

    bdk2 nakal memang selalu duduk belakang.. nak kena ni !!..

    AlhamduliLLah..

      2 comments:

      Anonymous said...

      Tahniah ye dik tony. Belum 3 tahun kerja da dapat anugerah kualiti sudah paling bagus tu.Tingkatkan lagi kualiti demi masa depan anak-anak bangsa kita.

      Tony Saidi said...

      tima kasih.. ni sema berkat doa dan sokongan famili, kawan2 sekerja dan anak2 murid.. tampa kalian , siapalah diri ku ini..

      doakan supaya dapat terus beristiqamah dan mempertingkatkan qualiti kerja..

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...