Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, February 22, 2009

jalan2 ke JB

    BismiLLah..
    hujung minggu ni tak balik kampung, tp bergerak ke JB utk jalan2 jumpa Sahrin dan Ijam.. tp dapat jumpa Sahrin kejap jer, dia ada kem dengan students2 dia kat Ulu Tiram..

    TRIMAS IJAM..
    Tanks to Ijam sbb sudi intertent bawak jalan2 kat JB ni, paling best dapat makan ABC kat Kg Melayu tu... Jam, bila blog hang nak di rasmikan? tak sabar nak tengok hasil kerja tangan hang, hehe..

    BERN PINDAH KE GANU..
    oh yer, utk pengetahuan kawan2, Bern dah pindah ke Intitut Perguruan Kuala Terengganu. memang la sebelum ni beliau di Batu Pahat, namun atas sbb2 tertentu, sekarang Bern ada di Ganu.. sapa2 yg nak jumpa beliau, boleh la call dia yer..

    Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud: “Teman yang baik dan teman yang tidak baik itu diumpamakan seperti pembawa kasturi dan peniup api, maka si pembawa kasturi mungkin memberikan kasturi itu kepada kamu atau kamu dapat membelinya, atau kamu dapat mencium baunya yang wangi. Bagaimanapun peniup api mungkin membakar pakaianmu atau kamu dapat mencium baunya yang busuk.” (Hadis riwayat al-Bukhari dan Muslim)..

    Sabda Baginda lagi : “Seseorang itu berada atas cara hidup kawannya, maka perhatikanlah tiap seorang daripada kamu, siapakah yang didampinginya.” (Hadis riwayat at-Tirmizi dan Abu Daud)...

      No comments:

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...