Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, February 10, 2009

tibanya perpisahan

    BismiLLah..
    Dalam meniti kehidupan, pastinya pertemuan dan perpisahan tak leh nak di elakkan.. teringat plak pd kawan2 lama yg dah lama terpisah, apa cerita agaknya si Azuran, Cek Pah, Abd Hadi, Normah Dollah dan yg lain2..

    GURU BERPINDAH..
    awal tahun ni, ramai guru2 yg berpindah, ada yg pindah ikut isteri dan suami, pindah sbb naik pangkat, dan ada gak yg berpindah saja2.. mudah2an perpisahan kita ni akan memberikan hikmah yg besar. dan salah satunya, bila ada yg berpindah pastinya ada pengganti cikgu2 baru. dah tentu dia orang jadi junior, hehe..

    27 PELAJAR PINDAH KE BITARA..
    tahun ni tak ramai sangat pelajar ting 4 yg dapat pindah ke MRSM Bitara, cuma 27 orang jer. kalau dilihat dari perkembangan ni, InsyaALLah Terendak boleh gemilang SPM lepas ni, sama2 lah kita berdoa yer..

    dan ramai la budak2 yg sibuk nak bergambar di hari2 terakhir di maktab ni, pastinya budaya bitara berbeza dgn budaya kita, tapi kecemerlangan boleh dibina di mana2 pun, yg penting usaha dan kesungguhan.. akhir kata: "Kan kuutuskan salam ingatanku, Dalam doa kudusku sepanjang waktu, Ya Allah bantulah hamba-Mu" - Brothers...

    Za'aba dan Zainul yg akan ke TGB..

    Hilmi pun nak pindah sama..

      No comments:

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...