Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, January 28, 2006

Lan & Shidah kawin lagi

    hari ni lan dan shidah kawin lagi sekali, kalau bulan lepas kat tempat shidah, kali ni kat rumah Lan plak di Parit Raja.

    bergerak dari Parit Sulong dengan Bern dan Akmal, budak2 dua orang ni memang meleceh, janji pukul 2, pukul 3 baru sampai...tiba kat sana dalam pukul 4 ptg, walaupun lambat tapi seronok sbb dapat jumpa ramai member2 lama masa kat ma'ahad dulu, antaranya Rajai, Jack, Ajis, Dayat dan Izan.... kawan2 lama di Jordan pun ada gak spt Noor, Kak Tie, Zhan dan jugak Zamri..

    ni ada gosip panas, ada budak datang dengan bakal tunangnya. agak2 tahu tak sapa? hehehe....

    oh yer, masa berbual dengan Kak Tie tadi, dia ada kata yang dia akan berangkat ke Jordan untuk sambung Master pada 5 hb Februari ni, tahniah buat Kak Tie, semoga tabah menempuhi dugaan di sana dan semoga berjaya, jangan lupa kirim salam pada budak2 di sana yer Kak Tie..

    Buat Lan dan Sidah, Selamat Pengantin Baru diucapkan sekali lagi, semoga kekal berbahagia hingga ke anak cucu. doakanlah kawan2nya yang mesih bujang ni biar cepat2 ikut jejak langkah korang berdua yer, hehe3x..

    tak sempat nak berbual lama dengan dia orang semua sbb kena balik cepat, ada anak2 murid nak datang rumah.. anak2 murid adalah diantara orang2 penting dalam kehidupan, sbb dia orang banyak memeriahkan warna warni perjalanan hidup sekarang ni, (ceh.. macam jiwang la pulak ayat ni)....

      No comments:

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...