Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, June 30, 2009

anak sedara baru lagi.. Helmi+Hawe=Hamiema

    jangan kacau Arfa nak tidor..

    BismiLLah..
    Tahniah buat Helmi dan Hawe yg kini sudah bergelar Papa dan Mama.. pastinya kelahiran Arfa merupakan saat bahagia yg dinanti2 kan oleh semua kan..

    Buat Helmi dan Hawe, selamat diucapkan.. nanti ada masa ana datang rumah enta kat Alor Gajah tu.. sama2 duduk Melaka tapi jarang jumpa, maklum jer la Mie, sibuk banget...

    dan buat adik comelku Arfa, jgn lupa doakan uncle ok, doakan cepat dapat jodoh, cepat berumahtangga, dan dapat baby comel cam Arfa.. hehe, bye...

    Arfa menggeliat manja..

      4 comments:

      lily fadzleen. said...

      ustaz ble lg??
      huhu~

      tony saidi said...

      ust jap lg
      hehe

      kher said...

      wah!

      rasanya macam baru semalam sampai Jordan dan semuanya pun masih muda lagi.
      hehehehe

      nengok2 dah ada anak.
      agak nyer pasnie tau2 dah dapat menantu.
      hahahaha

      mabrook buat Bro Helmi.
      buat Ustaz Tony,
      ha kena cepat nie.
      usia semakin bertambah.
      nanti anak nyer masih sekolah setelah pencen.
      hehehehe

      tony saidi said...

      terima kaseh nuek ingatkan ana..
      kalau boleh mmg nak cepat2..
      insyaALLah doakan ana ok..

      pasal anak masih kecik tu,
      no komen... tp ana akan usaha kuat..
      hehe

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...