Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, June 18, 2009

ni la anak Abdul Hadi

    BismiLLah..
    Kalau bulan lepas, kami paparkan kepada anda gambar cahaya mata pasangan Parameswara dan permaisurinya (Ajmal dan Dijah, hehe) kali ni giliran sorang lagi anak sedara ingin diperkenalkan kepada pengunjung2 setia aspirasiku..

    tima kasih kepada Abdul Hadi dan isteri kerana sudi mengirimkan gambar Hariz Syahin untuk menambah seri aspirasiku bulan ni..sebenarnya gambar ni dah dikirim bulan lepas lagi, maap la sbb ana lambat postkan yer.. paper pun kami doakan enta sekeluarga terus ceria, sehat dan bahagia dalam perlindungan dan rahmat Ilahi..

    lama sungguh tak jumpa enta Hadi, mesti dah berisi badan tu, mana taknya, hidup senang dan hepi di samping anak dan isteri..

    "enta bila lagi??" ana dah agak dah Hadi, mesti soalan ni yg enta akan tanya kat ana.. mcm biasa la, skema untuk jawapan ni ialah "kejap lagi Hadi", InsyaALLah, doakan yer...

    Firman Allah yg bermaksud: "Wanita-wanita yang baik adalah untuk laki-laki yang baik dan laki-laki yang baik adalah untuk wanita-wanita yang baik pula” An-Nur:26

    permata hati Hadi dan isteri..

      No comments:

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...